Evenementen

Kennissessie S&O Installatie

Lees hier over de inhoud van de Kennissessie S&O Installatie op 21 april 2020. Ook praktische informatie vindt u op deze pagina terug. Wilt u graag deelnemen? Klik dan op onderstaande button om u aan te melden.

Het samenwerkingsmodel omvat het hele palet aan oplossingen van 4PS m.b.t. de service-administratie. Dit is de module Service en Onderhoud binnen 4PS Construct waar (preventief) contractueel werk wordt aangemaakt als onderhoudsorders vanuit een servicecontract, correctieve meldingen worden geregistreerd om het storingswerk uit te kunnen voeren en alle overige buitencontractuele klussen als meerwerk orders of losse klussen worden geregistreerd.

Doelgroep: 
Gebruikers van 4PS Construct

Datum + tijd:
21 april 2020 | Lunch vanaf 13.00 uur, sessie start om 13.30 uur

Locatie:
Auditorium 4PS | Keplerlaan 4 | Ede

Kosten:
Geen

Op het programma

We laten u zien hoe deze gehele flow door de verschillende afdelingen/functies heen geautomatiseerd wordt door het 4PS samenwerkingsmodel: 

  • Aanname van het werk, waaronder de storingsaanname
  • Voorbereiding van het werk, waaronder inkoop van de benodigde materialen
  • Planning van het werk
  • Uitvoering van het werk
  • Administratieve verwerking achteraf

Controlemechanismes uit het 4PS samenwerkingsmodel hiervoor zijn onder andere:

  • Service locatiecockpit voor overzicht bij aanname van storingen (grip op de aanname van werk)
  • Grafische resource planning voor het plannen van werk (grip op de planning)
  • Flexibele processturing voor het in kaart brengen van openstaande (voorbereidings)taken en administratieve afhandeling (voor grip op het proces)
  • 4PS Control als klantenportaal voor grip op de data die de opdrachtgever (realtime) ziet
  • 4PS Control als onderaannemersportaal voor  grip op de data die de onderaannemer (realtime) ziet
  • Buitendienst app voor de geautomatiseerde afhandeling van het werk buiten (voor grip op de uitvoering)