Webinars

Waarom service- en onderhoudsprocessen digitaliseren in de bouw?

In deze webinar nemen wij u mee in de digitaliseringsmogelijkheden voor het service- en onderhoudsproces in de bouw. We hopen u te inspireren wat de mogelijkheden voor uw bouwbedrijf zijn als u uw service- en onderhoudsproces digitaliseert. Zo laten wij bijvoorbeeld zien welke processen u kunt digitaliseren en welke digitale tools u hiervoor kunt gebruiken.

Real-time informatie uitwisselen met ketenpartners

De ketensamenwerking in het service- en onderhoudsproces is een complex proces. Informatie wordt volop uitgewisseld en veel verschillende ketenpartners communiceren met elkaar. Niet alleen binnen uw eigen organisatie, maar ook met de opdrachtgever, onderaannemer en andere ketenpartners.

Voor een goede ketensamenwerking is het belangrijk dat u altijd real-time informatie kunt uitwisselen met ketenpartners. Dit kan alleen als u uw systemen goed op orde hebt én de systemen met elkaar zijn verbonden. Zorg daarom voor een softwareoplossing waarbij alle fases in het service- en onderhoudsproces geïntegreerd zijn in één systeem.

Maar waar begint u? Welke service- en onderhoudsprocessen kunt u digitaliseren en welke tools zijn handig? In deze webinar nemen wij u mee in de mogelijkheden van digitalisering en hoe het uw bouwbedrijf kan helpen.

Doelgroep: Bouwbedrijven

Datum: 4 februari 2021

Tijd: van 14.00 tot 15.00 uur | inclusief gelegenheid voor vragen

Locatie: Online

Kosten: Geen

Interesse? Meld u hier aan!

Wat kunt u verwachten?

  • Verschillende praktijkvoorbeelden uit de bouwbranche
  • De toegevoegde waarde van het digitaliseren van uw service- en onderhoudsprocessen
  • Inzicht in de nieuwste ontwikkelingen
  • De voordelen van een geïntegreerde softwareoplossing
  • We nemen u mee in de digitale oplossingen per bedrijfsproces, van het binnenkomen van een melding tot het versturen van een factuur
  • Deel deze pagina: