Webinars

Webinar: Service & Onderhoud Bouw

In deze webinar nemen wij u mee in de digitaliseringsmogelijkheden op het gebied van service en onderhoud in de bouw. Zo laten we verschillende mogelijkheden zien, die u kunnen helpen bij de communicatie met uw ketenpartners.

Samen met klanten, opdrachtgevers en ketenpartners staat u voor de uitdaging om met elkaar duurzame maatschappelijke opgaven te bereiken. Goede communicatie in uw samenwerking is dan ook een must. Wij helpen u duidelijk te communiceren in processen en zo verwachtingen te managen. Daarnaast helpen wij u om de volledige controle over het uitvoeren van de werkzaamheden te krijgen. Of het nu om preventief-, dagelijks- of mutatieonderhoud gaat.

Doelgroep: gebruikers van 4PS Construct (service en onderhoud in de bouw)

Datum: 4 juni 2020

Tijd: van 13.00 tot 14.00 uur | Tot 15.00 uur gelegenheid voor vragen

Locatie: Online

Kosten: Geen

Interesse? Meld u hier aan!

Op het programma

We introduceren de webgebaseerde versie van Microsoft Dynamics 365 Business Central, waarbij we u de nieuwste functionaliteiten en gebruikersgemak laten zien. Daarnaast behandelen we de verschillende digitale samenwerkingsinstroommogelijkheden van een opdracht, zoals een reparatieopdracht (DO), onderhoudsorders uit een servicecontract of een mutatie onderhoudsopdracht (MUT), en de uiteindelijke afhandeling daarvan met behulp van onze software, portalen en apps.

Informatiestromen opdrachten met onder andere:

  • O-prognose (Correctief, NEN2767, en Planmatig, MJOP)
  • Ketenstandaard Bouw en Installatie (KOVRA/Woco koppeling met woningcorporaties). Opdracht, status updates en digitale factuur
  • Decentrale orders (vanaf de Buitendienst app)
  • WhiteVision Service scan
  • DISPATCH opdrachten, declaratie en digitale factuur
  • DSP Digitale Samenwerking Platform
  • 4PS Control als klantenportaal voor grip op de data die de opdrachtgever ziet
  • 4PS Control als onderaannemersportaal voor aansturing en communicatie met de onderaannemer
  • HOOMCTRL als klantenportaal voor grip op nazorg en garantie
  • IoT met de mogelijkheden van Internet of Things (IoT) in de bouw

Werkvoorbereiding met onder andere:

  • 4PS Grafische Resource Planning voor het plannen van (koppelen van resources aan werkzaamheden incl. bewaking voortgang) werk (grip op de planning) getoond in Microsoft Dynamics Business Central
  • 4PS Buitendienst App voor het digitaal afhandelen van werkorders en het boeken van dag/weekstaten, het nemen van foto’s en voorzien van tekstuele toelichting, het opsturen en ontvangen van documenten en handtekening van de klant. De Buitendienst app werkt ook op iPadOS, iOS en Android.