Welkom bij Support

Afdeling Support wordt gezien als servicedesk; zij zijn niet alleen het centrale aanspreekpunt voor alle klantvragen, maar het team is tevens verantwoordelijk voor productgerelateerde vragen en de te behandelen fouten behandeld. Afdeling Support biedt veelal ondersteuning aan applicatiebeheerders en/of keyusers van klanten van 4PS. In een enkel geval betreffen dit ook eindgebruikers.

6 redenen om bij 4PS te werken

4

locaties

20+

collega's Support

8,3

rapportcijfer 'werk-privébalans'

Over; Werken bij 4PS

Het jaar 2000 was het geboortejaar van 4PS. Sindsdien zijn we gegroeid naar meer dan 250 collega's, maar hangt er nog steeds dezelfde cultuur. Eén die wij zien als een familiecultuur.

  • Wie worden jouw collega's?

    Jouw passie draagt bij aan je werkplezier. Maar ook het hebben van een gezellige en inspirerende groep collega’s is hier een belangrijk onderdeel van.

  • Goede balans tussen werk en privé

    Een werkomgeving die informeel is en inspireert. Waar je zelf je werktijden en keuzes maakt en jezelf blijft ontwikkelen. Zowel op technologisch als op persoonlijk vlak.

  • Morgen weer beter dan vandaag

    Bij 4PS geloven wij erin dat niemand ooit is uitgeleerd. Samen met je persoonlijke mentor kijken jullie welke opleidingsmogelijkheden er voor jou zijn en stel je samen een ontwikkelingsplan op.

Werken bij 4PS

Onze missie? De wereldwijde bouw, installatie en GWW verbeteren met innovatieve business software! Wij zetten continu in op nieuwe ontwikkelingen, voortbouwend op het toekomstbestendige platform van Microsoft Dynamics 365 Business Central. We anticiperen op de ontwikkelingen in de gehele bouwnijverheid en vertalen deze naar slimme, praktische toepassingen.

6 redenen om bij 4PS te werken

Over ons Support team

Bij afdeling Support werken experts op basis van kennisgebieden (zoals de financiële of technische toepassing van onze producten) en experts in het analyseren en oplossen van bepaalde vraagstukken (zoals software fouten). Door intern de juiste specialist aan een specifiek probleem te koppelen, kan de afdeling Support zo goed en zo snel mogelijk individuele problemen of issues bij een klant oplossen.

Wil jij dit team komen versterken?

Roxann Bloemendal

Talent Manager 4PS Group


  • Deel deze pagina: