Welkom bij Support

Afdeling Support wordt gezien als servicedesk, waar de productgerelateerde vragen en fouten behandeld worden, waar Connect & Care meer het centrale aanspreekpunt voor alle klantvragen is. Afdeling Support biedt veelal ondersteuning aan applicatiebeheerders en/of keyusers van klanten van 4PS. In een enkel geval betreffen dit ook eindgebruikers.

6 redenen om bij 4PS te werken

4

locaties

20+

collega's Support

8,3

rapportcijfer 'werk-privébalans'

Over; Werken bij 4PS

Het jaar 2000 was het geboortejaar van 4PS. Sindsdien zijn we gegroeid naar meer dan 250 collega's, maar hangt er nog steeds dezelfde cultuur. Eén die wij zien als een familiecultuur.

  • Wie worden jouw collega's?

    Jouw passie draagt bij aan je werkplezier. Maar ook het hebben van een gezellige en inspirerende groep collega’s is hier een belangrijk onderdeel van.

  • Goede balans tussen werk en privé

    Een werkomgeving die informeel is en inspireert. Waar je zelf je werktijden en keuzes maakt en jezelf blijft ontwikkelen. Zowel op technologisch als op persoonlijk vlak.

  • Morgen weer beter dan vandaag

    Bij 4PS geloven wij erin dat niemand ooit is uitgeleerd. Samen met je persoonlijke mentor kijken jullie welke opleidingsmogelijkheden er voor jou zijn en stel je samen een ontwikkelingsplan op.

Werken bij 4PS

Onze missie? De wereldwijde bouw, installatie en GWW verbeteren met innovatieve business software! Wij zetten continu in op nieuwe ontwikkelingen, voortbouwend op het toekomstbestendige platform van Microsoft Dynamics 365 Business Central. We anticiperen op de ontwikkelingen in de gehele bouwnijverheid en vertalen deze naar slimme, praktische toepassingen.

6 redenen om bij 4PS te werken

Over ons Support team

Bij afdeling Support werken experts op basis van kennisgebieden (zoals de financiële of technische toepassing van onze producten) en experts in het analyseren en oplossen van bepaalde vraagstukken (zoals software fouten). Door intern de juiste specialist aan een specifiek probleem te koppelen, kan de afdeling Support zo goed en zo snel mogelijk individuele problemen of issues bij een klant oplossen.

Over ons Support team

Heidi werkt sinds de zomer van 2019 als Functioneel Applicatiebeheerder. “4PS is voor mij het bedrijf met een warme sfeer en aandacht voor mij als persoon, waar passie voor mijn vak tot bloei kan komen. Klanten vooruit helpen door proactief mee te denken in mogelijkheden voor de organisatie en kansen te zien in problemen middels creatieve oplossingen; dat ik dit mag doen samen met een team van collega’s, daar word ik enthousiast van!”

Wil jij dit team komen versterken?

Roxann Bloemendal

International Recruiter 4PS Group


  • Deel deze pagina: