Klachtenbeheer

Tijdens de uitvoering van een project of na de oplevering kunnen er door betrokken partijen klachten of opleverpunten worden gemeld. In de module klachtenbeheer zijn deze vast te leggen en te volgen, waarbij rekening wordt gehouden met oplostijden, garanties en andere bijzonderheden. Ook is uitgebreide analyse mogelijk.

 

De 3 grootste voordelen van Klachtenadministratie binnen 4PS Construct

In de module klachtenbeheer is er vanuit het nazorg team eenvoudig inzicht in alle relevante informatie van een project. Daarnaast biedt het houvast om zowel collega's als derde partijen aan te sturen voor het snel oplossen van de gemelde klachten.

  • Alle benodigde informatie inzichtelijk

    Snel bepalen bij welk project een klacht hoort en welke (garantie) voorwaarden van toepassing zijn. Daarvoor is het belangrijk om alle informatie eenvoudig op te kunnen vragen: de opleverdatum, betrokken leveranciers en onderaannemers én klant specifieke afspraken.

  • Complete afhandeling digitaal

    De klachtenmodule biedt alle ingrediënten om de afhandeling van klachten zorgvuldig en efficiënt vorm te geven. Bijvoorbeeld uiterste oplosdatum, uit te voeren activiteiten en belangrijke documenten – alles digitaal en centraal geborgd.

  • Flexibele analyse

    Leren van ingediende klachten is cruciaal. Met de klachtenmodule is het mogelijk om uitgebreide analyses te doen op type klachten, periodes en betrokken partijen. Dit helpt om als organisatie en in de keten te leren van alle zaken die gemeld worden.

Meer weten?

Start met het optimaliseren van jouw klachtenproces – boek vandaag nog jouw demo.