Algemene voorwaarden 4PS

1. Productvoorwaarden

In het document met Productvoorwaarden wordt de beschikbaarheid beschreven van Producten en Professionele Diensten door middel van de Volume Licensingprogramma’s van Microsoft (voorheen beschreven in de Product List), alsmede de gebruiksrechten voor Softwareproducten (voorheen beschreven in de PUR)

Lees hier de productvoorwaarden

2. Service Level Agreement voor Microsoft Online Diensten

Deze Service Level Overeenkomst voor Microsoft Online Diensten (SLA) maakt deel uit van uw Microsoft Volume Licensing Overeenkomst. Alle termen die in deze SLA met een hoofdletter worden gebruikt, maar hierin niet worden gedefinieerd, hebben de betekenis die daaraan in de Overeenkomst is toegekend. Deze SLA geldt de Microsoft Online Diensten die hierin worden vermeld, maar geldt niet voor diensten die onder een andere merknaam beschikbaar worden gesteld in combinatie of in verband met de Diensten of op enige on-premise software die onderdeel is van een Dienst.

Lees hier de service level overeenkomst voor Microsoft online diensten

3. Voorwaarden voor Online Diensten

De Voorwaarden voor Online Diensten zijn van toepassing op het gebruik van de Online Diensten door de Klant en dat de Bijlage Bescherming van persoonsgegevens voor Online Diensten (GBO, hieronder beschreven) hun verplichtingen vastlegt met betrekking tot de verwerking en beveiliging van Gegevens van de Klant en Persoonsgegevens door de Online Diensten. De  Voorwaarden voor Online Diensten zijn van toepassing op de voorziening van Professionele Diensten. Voor het gebruik van Niet-Microsoft-Producten (zoals hieronder gedefinieerd) gelden afzonderlijke voorwaarden, waaronder verschillende privacy- en beveiligingsbepalingen. In het geval van strijdigheid of inconsistentie tussen de GBO en andere voorwaarden in de Volume Licensing Overeenkomst van de Klant (met inbegrip van de Productvoorwaarden of de Voorwaarden voor Online Diensten).

Lees hier de voorwaarden voor online diensten

4. Software licentie – en onderhoudsovereenkomst van 4PS On premise

In deze overeenkomst worden de licentievoorwaarden en de onderhoudsvoorwaarden van On-Premise genoemd. Vertrouwelijke informatie, garantie en beperking van aansprakelijkheid, overmacht, duur & beëindiging, afstand van recht en nog veel meer zaken worden behandeld.

Lees hier de licentie- en de onderhoudsvoorwaarden van On premise

5. Software licentie – en onderhoudsovereenkomst On-Premise externe hosting partij

In deze overeenkomst worden de licentievoorwaarden en de onderhoudsvoorwaarden van On-Premise (externe hosting partij) genoemd. Vertrouwelijke informatie, garantie en beperking van aansprakelijkheid, overmacht, duur & beëindiging, afstand van recht en nog veel meer zaken worden behandeld.

Lees hier de licentie- en onderhoudsovereenkomst van On Premise (externe hosting partij)

6. Software licentie- en onderhoudsvoorwaarden 4PS Cloud

De licentievoorwaarden en de onderhoudsvoorwaarden van de 4PS Cloud worden in deze overeenkomst genoemd. Vertrouwelijke informatie, garantie en beperking van aansprakelijkheid, overmacht, duur & beëindiging, afstand van recht en nog veel meer zaken worden behandeld.

Lees hier de licentie- en onderhoudsvoorwaarden van de 4PS Cloud

7. Software licentie- en onderhoudsvoorwaarden Microsoft Cloud

De licentievoorwaarden en de onderhoudsvoorwaarden van de Microsoft Cloud worden in deze overeenkomst genoemd. Vertrouwelijke informatie, garantie en beperking van aansprakelijkheid, overmacht, duur & beëindiging, afstand van recht en nog veel meer zaken worden behandeld.

Lees hier de licentie- en onderhoudsvoorwaarden van de Microsoft Cloud