4PS Control: Communiceer effectief met uw klanten en ketenpartners

Als service en onderhoud verlenend bedrijf heeft u vaak te maken met problemen bij klanten of meldingen die snel opgelost moeten worden. Goede communicatie in uw samenwerking met uw klanten en ketenpartners is hierbij een must. Dankzij 4PS Control communiceert u in processen duidelijk met elkaar en managet u elkaars verwachtingen.

Vraag een demo aan

Verbeter uw communicatie met klanten en ketenpartners

Deel informatie, documentatie en functionaliteit uit 4PS Construct met uw klanten en ketenpartners. Zo houdt u informatiestromen overzichtelijk en werkt u efficiënter en prettiger samen.

  • Efficiënt servicemeldingen afhandelen

    U bent een vast aanspreekpunt bij bijvoorbeeld inkomende servicemeldingen en u wilt dat deze meldingen efficiënt afgehandeld worden. 4PS Control biedt u de mogelijkheid om deze servicemeldingen op een gemakkelijke en eenduidige manier af te handelen en te communiceren naar uw klanten en ketenpartners.

  • Real-time inzicht

    4PS Control is een volledige cloud-service en dat heeft veel voordelen. Zo heeft u op elk device real-time inzicht in uw openstaande servicemeldingen per locatie of object. Altijd en overal.

  • Persoonlijk, herkenbaar en beheersbaar

    U kunt elke klant of ketenpartner een eigen portaal aanbieden met de gewenste ‘look & feel’, waarin u bepaalt waar uw klant of partner wel of geen inzicht in heeft. Zowel op gebied van huisstijl, maar ook gebruikersmachtigingen. Zo houdt u de controle en kunt u op een efficiënte manier communiceren met uw klanten en ketenpartners.

Hoe werkt 4PS Control?

4PS Control is een portaal dat u gebruikt om te communiceren met klanten en partners. Zij kunnen hier bijvoorbeeld storingen en schades melden, die u vervolgens binnenkrijgt. In deze video vertellen we u aan de hand van een voorbeeld hoe 4PS Control werkt, wat er in dit portaal mogelijk is en welke voordelen het u biedt.

Download brochure 4PS Control

Dynniq over 4PS Control

Dynniq heeft hard gewerkt aan hun nieuwe totaaloplossing, het klantportaal. Voordat het klantportaal werd ingesteld kregen ze meldingen over schades en storingen op diverse manieren binnen. Dankzij het ontwikkelde klantportaal komt dit nu gestandaardiseerd op één scherm binnen. Daarnaast kan Dynniq met het nieuwe klantportaal klanten actief informeren over de status van de werkzaamheden.

Dynniq heeft 4PS Control opgenomen in het klantportaal. Directeur Sales Service Mobility Ron van Mook vertelt wat de grote voordelen hiervan zijn.

Business Software 4PS Construct

4PS Construct is innovatieve business software speciaal voor de bouwnijverheid. Een volledige cloud service gebaseerd op het meest gebruiksvriendelijke en moderne platform van dit moment: Microsoft Dynamics 365 Business Central.

4PS Construct is een totaaloplossing. Het ondersteunt uw bedrijfsprocessen in de voorbereiding, uitvoering én nazorg. Met elke nieuwe release profiteert u automatisch mee van de nieuwste technologie en best practices uit de branche.

Lees meer informatie over 4PS Construct

Gebaseerd op Microsoft Dynamics 365

Ons partnerschap met Microsoft is belangrijk. We zijn onafscheidelijk, maar wel uniek. Ons ERP-systeem 4PS Construct is gebaseerd op het betrouwbare en toekomstbestendige platform Microsoft Dynamics 365 Business Central. Wat door miljoenen mensen over de hele wereld wordt gebruikt.

Als Gold Partner van Microsoft hebben we op het platform Business Central specifiek voor uw branche software ontworpen: de bouw, GWW en installatie. Dankzij onze integratie met Dynamics 365 én Microsoft als organisatie, bieden we u de beste software ondersteuning. Tijdens, maar ook na de implementatie.

Lees meer over de samenwerking tussen 4PS en Microsoft